Toggle Mobile Menu Toggle Search

Spørgsmål og svar om Mit KAB

FAQ - Mit KAB

Du kan rette din adresse, dit telefonnummer og din e-mailadresse. Og så kan du rette i dine boligønsker og kriterier.

 

Navn

Du kan ikke rette dit navn. Hvis du skifter navn, skal vi se dokumentation for dette, og så er du nødt til at henvende dig til KAB enten via brev eller ved personligt fremmøde. Du kan også sende os en kopi af din vielsesattest, kørekort eller lignende.

 

Fødselsdato

Hvis du vil ændre din fødselsdato, skal du sende dokumentation til os. F.eks. kopi af din fødselsattest, sygesikringsbevis eller lignede.

 

Ventelister

Du kan tilføje alle de ventelister, du har brug for. 

Hvis du ikke har en aktiveringskode, kan du bestille en aktiveringskode under fanen Mit KAB.

 

Hvis du har problemer med at logge ind med NemID, kan det skyldes, at dit NemID kun er gyldigt til at logge ind med på din netbank. Det vil det ofte være, hvis du har bestilt dit NemID i banken. 

Prøv derfor at logge ind på andre offentlige sider, f.eks. borger.dk og se, om du kan komme ind med NemID her. Hvis du stadig har problemer, så prøv at se, om du kan finde løsningen på dit problem på NemID's egen hjemmeside

Hvis du har mistet brevet med din aktiveringskode, kan du bestille en ny. Kontakt KAB for at få ophævet din tidligere aktiveringskode, da den ellers vil spærre for at få lavet en ny.

Hvis du står på venteliste eller har et lejemål, du endnu ikke har adgang til, kan du frit bestille en ny. Gå ind under menupunktet Min //Selvbetjening" og vælg Bestil aktiveringskode.

Husk at have dit lejemåls- eller opnoteringsnummer klar. Du kan se dit lejemålsnummer på din månedlige huslejeopkrævning. Dit opnoteringsnummer finder du i det brev, du modtog ved opskrivning.

 

Nej, det er desværre ikke muligt at logge på Mit KAB fra din iPad eller iPhone. Det skyldes tekniske problemer mellem Java, som NemID benytter, og styresystemet i iPad og iPhone. Digitaliseringsstyrelsen arbejder på at få lavet en løsning på problemet. Tidshorisonten er desværre uvis.

FAQ - funktioner på Mit KAB

Dit lejemålsnummer står på din lejekontrakt og på din huslejeopkrævning.

Dit ventelistenummer står på dit opnoteringsbevis. Det består af et serie- og et ventelistenummer.

Har du netop skrevet dig op via hjemmesiden, har du modtaget aktiveringskoden, på den mail, du har oplyst.

Har du bestilt en aktiveringskode til en allerede eksisterende opskrivning, sender vi den med posten, til den adresse, du har tilknyttet opskrivningen. Har du ikke modtaget aktiveringskoden eller har du mistet den, kan du genbestille den på T 33 63 10 00.