Toggle Mobile Menu Toggle Search

Administration

KAB er organiseret med syv kundeorienterede centre, der har ansvaret for den daglige forretningsførelse og betjening af kunderne (boligorganisationer, boligafdelinger, boligsøgende og beboere).

Herudover har organisationen seks stabsfunktioner, som understøtter centrene og har ansvaret for KAB’s virksomhed i øvrigt.

KAB's organisationsdiagram - klik på billedet for at se en større udgave.

KAB's daglige ledelse varetages af direktionen. De fire direktører har ansvaret for en række centre og stabe.

De kundeorienterede centre er:

  • Kundecenter A
  • Kundecenter B
  • Kundecenter C
  • Kundecenter D
  • Center for beboerservice
  • Energi
  • Center for kommunikation
  • Center for byggeri

Stabsfunktioner er følgende:

  • Sekretariat
  • Sekretariat for by- og boligudvikling
  • Driftssupport og -udvikling
  • Økonomi
  • HR og Jura
  • IT

Den administrerende direktør har ledelsesansvaret for Sekretariatet.

Den viceadministrerende direktør har ledelsesansvaret for Center for kommunikation, Energi og Center for beboerservice samt stabene Økonomi, HR og Jura samt IT.

Kundedirektøren har ledelsesansvaret for de 4 kundecentre samt staben Driftssupport og –udvikling.

Byggedirektøren har ledelsesansvaret for Center for byggeri samt for staben Sekretariat for by- og boligudvikling.