Der er lukket for telefoniske og personlige henvendelser i KAB onsdag den 23. oktober

Send en opgave til dit ejendomskontor, når det passer dig.

Drypper din vandhane eller skal filtret i din emhætte skiftes? Nu kan du indmelde opgaver til dit ejendomskontor på mobilen og modtage beskeder, hvis vi lukker for fx vand eller varme.

Med vores nye beboer-app udvider vi servicemulighederne overfor dig som beboer. Mig og Min Bolig giver dig mulighed for hurtigt og sikkert at sende en opgave afsted til dit ejendomskontor - på alle tider af døgnet.

Der er tidspunkter på året, hvor vi må lukke for vandet eller varmen i dit boligområde. Det kan fx være, når vi skal servicere et varmeanlæg. Det er rart for dig som beboer at vide, hvornår det sker. Med beboer-appen har du mulighed for at modtage servicebeskeder fra dit ejendomskontor. 

Find login-oplysninger til Mig og Min Bolig

Det kræver brugernavn og aktiveringskode at logge på appen. Du finder dine login-oplysninger, i det brev du har modtaget eller under Kontooplysninger i Mit KAB.

1. Log på Mit KAB
 

2. Tjek, at der står "Beboer" ved siden af dit navn, når du er logget ind.


 

3. Vælg Kontooplysninger (klik på pilen ved siden af dit navn) 


 

4. Her er dine login-oplysninger. Klik på knappen "Hent aktiveringskode".


5. Log på Mig og Min Bolig med dit brugernavn og din aktiveringskode
 

6. Log ikke ud når du er færdig

Vi anbefaler, at du ikke logger ud af appen, når du er færdig, men blot lukker den ned. Hvis du logger ud, skal du indtaste oplysningerne igen, næste gang du logger ind. 

Hvem kan bruge appen

I løbet af 2019/2020 vil alle beboere i KAB-fællesskabet kunne bruge appen.

Hvem kan bruge appen nu? (opdateret den 9. oktober 2019)

Beboere i følgende selskaber kan bruge appen nu.

  • Arresø Boligselskab
  • Avedøre Boligselskab
  • Ballerup Ejendomsselskab
  • Boligselskabet AKB, Albertslund
  • Boligselskabet AKB, Herlev
  • Boligselskabet AKB, København
  • Boligselskabet AKB, Rødovre
  • Boligselskabet Friheden
  • Brumleby
  • Egedal boligselskab
  • Fredensborg Boligselskab
  • Frederiksberg Forenede Boligselskaber (FFB)
  • Frederiksborg Boligselskab 
  • Frederikssund Boligselskab
  • Furesø Boligselskab
  • Gentofte Ejendomsselskab
  • Glostrup Ejendomsselskab
  • Herlev Boligselskab
  • Hvidovre Boligselskab
  • Høje-Taastrup Boligselskab
  • Lyngby Boligselskab
  • RKE
  • Roskilde Nord Boligselskab
  • Samvirkende Boligselskaber (SAB)
  • Stenløse-Ølstykke Boligselskab
  • Sydkystens Boligselskab
  • Tårnby Kastrup Boligselskab
  • Vallensbæk Boligselskab

Klik på billedet og se hvordan du sender en opgave. Brug piletasterne eller swipe for at skifte mellem billederne.

 

Genvej til digital beboerservice

Første gang du bruger appen, skal du logge ind med brugernavn og aktiveringskode. Når du er logget ind, får vi oplysninger om dit lejemål. Nu er du klar til at sende opgaver og modtage beskeder.

Hent appen i App Store
Hent appen i Google Play

Minimumskrav
iOS 11.0 (iPhone 5S eller nyere). Android 5.0

Kom hurtigt og sikkert i gang

Første gang du bruger appen, skal du logge ind med brugernavn og aktiveringskode.

Når du er logget ind, får vi oplysninger om dit lejemål, og du kan begynde at sende opgaver og modtage servicebeskeder fra dit ejendomskontor.

  1. Log på Mit KAB og find dit brugernavn og din aktiveringskode
  2. Download Min Bolig i App Store eller Google Play 
  3. Log på appen med dine koder

Screenshots

Dokumenter

Kontaktinformation

Lejerinformation

Menu

Behøver jeg bruge appen, hvis jeg ikke vil?

Det er frivilligt om du vil benytte vores beboer-app, når du indmelder opgaver.

Vi anbefaler, at du bruger appen, da det gør registreringen af opgaver lettere, hvilket betyder at din sag hurtigere kan behandles.

Du har selvfølgelig stadig mulighed for at sende opgaver til dit ejendomskontor via telefon/mail eller ved personligt fremmøde i åbningstiden.

Se hvem du skal kontakte for hjælp

Adgang til Mit KAB

Hvis du har brug for hjælp til at logge på Mit KAB, skal du ringe på T 33 63 10 00. Du kan også skrive til kab@kab-bolig.dk.

Fejl i appen

Hvis du oplever fejl i appen, eller at information om dig eller dit lejemål er forkert, skal du kontakte dit ejendomskontor.

Generelle spørgsmål om appen og dens funktioner

Kontakt dit ejendomskontor.

Undgå overraskelser

Få besked på din telefon når vi lukker for varmen.

Udvidet åbningstid

Er dit toilet stoppet?

Med appen Mig og Min Bolig kan du sende opgaver til dit ejendomskontor, når det passer dig.

 

Se hvordan

Denne hjemmeside bruger cookies. Fortsat brug tolkes som accept