Drypper din vandhane eller skal filtret i din emhætte skiftes? Nu kan du indmelde opgaver til dit ejendomskontor på mobilen og modtage beskeder, hvis vi lukker for fx vand eller varme.
Det kræver brugernavn og aktiveringskode at logge på appen. Du finder dine login-oplysninger under Kontooplysninger i Mit KAB. Log på Mit KAB
Med vores nye beboer-app udvider vi servicemulighederne overfor dig som beboer. Mig og Min Bolig giver dig mulighed for hurtigt og sikkert at sende en opgave afsted til dit ejendomskontor - på alle tider af døgnet.
OBS: Husk, at slå notifikationer til når du installerer appen, ellers ser du ikke beskederne fra ejendomskontoret. Se Guide
Der er tidspunkter på året, hvor vi må lukke for vandet eller varmen i dit boligområde. Det kan fx være, når vi skal servicere et varmeanlæg. Det er rart for dig som beboer at vide, hvornår det sker. Med beboer-appen har du mulighed for at modtage servicebeskeder fra dit ejendomskontor.
Du skal være juridisk lejer for at kunne bruge appen.
Alle beboere i KAB-Fællesskabet kan bruge Mig og Min Bolig.
Undtagen de beboere der bor i:
Nogle AlmenBolig+ afdelinger har også adgang til at bruge appen. Kontakt din bestyrelse hvis du er i tvivl, om du har adgang.
Det kræver brugernavn og aktiveringskode at logge på appen. Du finder dine login-oplysninger under Kontooplysninger i Mit KAB.
Bemærk: Du kan ikke ændre dit brugernavn og din aktiveringskode.
Under din "profil" kan du vælge at logge ind vha. dit fingeraftryk.
Har du brug for hjælp til at logge på Mit KAB og finde dine login-oplysninger?
Ring på T 33 63 10 00 eller skriv til os her.
Kan du ikke oprette en opgave i appen, eller får du fejlbeskeder på din skærm?
Indberet fejl i Mig og Min Bolig.
Kontakt dit ejendomskontor.
Kontakt dit ejendomskontor.
Første gang du bruger appen, skal du logge ind med brugernavn og aktiveringskode. Når du er logget ind, får vi oplysninger om dit lejemål. Nu er du klar til at sende opgaver og modtage beskeder.
Første gang du bruger appen, skal du logge ind med brugernavn og aktiveringskode.
Når du er logget ind, får vi oplysninger om dit lejemål, og du kan begynde at sende opgaver og modtage servicebeskeder fra dit ejendomskontor.
Det er frivilligt om du vil benytte vores beboer-app, når du indmelder opgaver.
Vi anbefaler, at du bruger appen, da det gør registreringen af opgaver lettere, hvilket betyder at din sag hurtigere kan behandles.
Du har selvfølgelig stadig mulighed for at sende opgaver til dit ejendomskontor via telefon/mail eller ved personligt fremmøde i åbningstiden.
Få besked på din telefon når vi lukker for varmen.