Hent appen Mig og Min Bolig

Mig og Min Bolig

Drypper din vandhane eller skal filtret i din emhætte skiftes? Nu kan du indmelde opgaver til dit ejendomskontor på mobilen og modtage beskeder, hvis vi lukker for fx vand eller varme.

Det kræver brugernavn og aktiveringskode at logge på appen. Du finder dine login-oplysninger under Kontooplysninger i Mit KAB. Log på Mit KAB

Med vores nye beboer-app udvider vi servicemulighederne overfor dig som beboer. Mig og Min Bolig giver dig mulighed for hurtigt og sikkert at sende en opgave afsted til dit ejendomskontor - på alle tider af døgnet.

OBS: Husk, at slå notifikationer til når du installerer appen, ellers ser du ikke beskederne fra ejendomskontoret. Se Guide

Der er tidspunkter på året, hvor vi må lukke for vandet eller varmen i dit boligområde. Det kan fx være, når vi skal servicere et varmeanlæg. Det er rart for dig som beboer at vide, hvornår det sker. Med beboer-appen har du mulighed for at modtage servicebeskeder fra dit ejendomskontor. 

Hvem kan bruge appen?

Du skal være juridisk lejer for at kunne bruge appen.
Alle beboere i KAB-Fællesskabet kan bruge Mig og Min Bolig.

Undtagen de beboere der bor i:

  • Den Almene Andelsboligforening Eskemosepark
  • Oppe Sundby Boligselskab
  • Otto Mønsteds Kollegium, Nybrogård Kollegiet og Herlev Kollegiet
  • Parlamentariske selskaber
  • Plejecentre, ældreboliger og ejerforeninger

Nogle AlmenBolig+ afdelinger har også adgang til at bruge appen. Kontakt din bestyrelse hvis du er i tvivl, om du har adgang.

Minimumskrav

  • iPhone: Kræver iOS 14.0 eller en nyere version.
  • iPad: Kræver iPadOS 14.0 eller en nyere version.
  • Android: Kræver Android 7.0 eller nyere.

Find login-oplysninger til Mig og Min Bolig

Det kræver brugernavn og aktiveringskode at logge på appen. Du finder dine login-oplysninger under Kontooplysninger i Mit KAB.

1. Log på Mit KAB
 

2. Tjek, at der står "Beboer" ved siden af dit navn, når du er logget ind.


 

3. Vælg Kontooplysninger (klik på pilen ved siden af dit navn) 


 

4. Her er dine login-oplysninger. Klik på knappen "Hent aktiveringskode".


5. Log på Mig og Min Bolig med brugernavn og aktiveringskode

Bemærk: Du kan ikke ændre dit brugernavn og din aktiveringskode.
Under din "profil" kan du vælge 
at logge ind vha. dit fingeraftryk.

 

Har du brug for hjælp?

Adgang til Mit KAB

Har du brug for hjælp til at logge på Mit KAB og finde dine login-oplysninger?
Ring på T 33 63 10 00 eller skriv til os her.

Tekniske fejl

Kan du ikke oprette en opgave i appen, eller får du fejlbeskeder på din skærm? 
Indberet fejl i Mig og Min Bolig.

Forkert information i appen

Kontakt dit ejendomskontor.

Generelle spørgsmål om appen og dens funktioner

Kontakt dit ejendomskontor.

Screenshot af Mig og Min Bolig

Klik på billedet og se hvordan du sender en opgave. Brug piletasterne eller swipe for at skifte mellem billederne.
Se, hvordan du sender en opgave.

 

Genvej til digital beboerservice

Første gang du bruger appen, skal du logge ind med brugernavn og aktiveringskode. Når du er logget ind, får vi oplysninger om dit lejemål. Nu er du klar til at sende opgaver og modtage beskeder.

Hent appen i App Store
Hent appen i Google Play

Kom hurtigt og sikkert i gang

Første gang du bruger appen, skal du logge ind med brugernavn og aktiveringskode.

Når du er logget ind, får vi oplysninger om dit lejemål, og du kan begynde at sende opgaver og modtage servicebeskeder fra dit ejendomskontor.

  1. Log på Mit KAB og find dit brugernavn og din aktiveringskode
  2. Download Min Bolig i App Store eller Google Play 
  3. Log på appen med dine koder

Behøver jeg bruge appen, hvis jeg ikke vil?

Det er frivilligt om du vil benytte vores beboer-app, når du indmelder opgaver.

Vi anbefaler, at du bruger appen, da det gør registreringen af opgaver lettere, hvilket betyder at din sag hurtigere kan behandles.

Du har selvfølgelig stadig mulighed for at sende opgaver til dit ejendomskontor via telefon/mail eller ved personligt fremmøde i åbningstiden.

Screenshots

Dokumenter

Kontaktinformation

Lejerinformation

Menu