Drypper din vandhane eller skal filtret i din emhætte skiftes? Indmeld opgaver til dit ejendomskontor på mobilen 24/7
Mig og Min Bolig giver dig mulighed for hurtigt og sikkert at sende en opgave til dit ejendomskontor. Du kan også modtage beskeder, hvis vi fx må lukke for vandet eller varmen i dit boligområde.
1. Download appen i App Store eller Google Play
2. Log ind med MitID
3. Indmeld din første opgave
Med appen kan du bl.a.:
- Modtage driftsbeskeder fra dit ejendomskontor
- Finde afdelingens akutnummer
- Finde dokumenter som husorden og installationsret
- Finde links til gør-det-selv videoer
- Se saldoen på din vedligeholdelseskonto (B-ordning)
Du skal være juridisk lejer for at kunne bruge Mig og Min Bolig.
Alle i KAB-Fællesskabet kan bruge appen undtagen beboere i:
Nogle AlmenBolig+ afdelinger har også adgang til at bruge appen. Kontakt din bestyrelse hvis du er i tvivl, om du har adgang.
OBS: Husk, at slå notifikationer til når du installerer appen, ellers ser du ikke beskederne fra ejendomskontoret.
Det er frivilligt om du vil benytte vores beboer-app, når du indmelder opgaver.
Vi anbefaler, at du bruger appen, da det gør registreringen af opgaver lettere, hvilket betyder at din sag hurtigere kan behandles.
Du har selvfølgelig stadig mulighed for at sende opgaver til dit ejendomskontor via telefon/mail eller ved personligt fremmøde i åbningstiden.
Kan du ikke oprette en opgave i appen, eller får du fejlbeskeder på din skærm?
Indberet fejl i Mig og Min Bolig.
Har du brug for hjælp til at logge på Mit KAB og finde dit brugernavn og din aktiveringskode?
Se loginvejledning (side 3), skriv til os her eller ring på T 33 63 10 00
Kontakt dit ejendomskontor.
Kontakt dit ejendomskontor.