For at begrænse smitten af coronavirus opfordrer vi til, at du kontakter KAB på mail eller telefon. Læs mere.

Husleje og boligstøtte

Få svar på dine spørgsmål om husleje og boligstøtte.

Kan jeg betale min husleje senere?

Det korte svar er nej. Huslejen er ikke en uforudset udgift og skal betales inden for fristen. Kommer du i en situation, hvor du ikke kan betale din husleje til tiden, så giv os besked om det, så hurtigt som muligt på T 33 63 10 00.

Kan jeg få et nyt indbetalingskort?

Ja. Udfyld denne formular, så sender vi et nyt indbetalingskort til dig på mail.

Kan jeg få boligstøtte?

Du skal kontakte Udbetaling Danmark, da det er dem der står for boligstøtte. Kontakt Udbetaling Danmark på T 70 12 80 63

borger.dk kan du beregne, om du kan få boligstøtte.

Hvorfor ændrer min boligstøtte sig fra måned til måned?

Udbetaling Danmark beregner støttegrundlaget hver måned på baggrund af din indtægt. Derfor kan det ændre sig fra måned til måned, hvis din indtægt ændrer sig. Har du brug for mere viden, så skal du kontakte Udbetaling Danmark, der beregner og udbetaler boligstøtten.

Kontakt os

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål, kan du ringe til os. Se åbningstider

Du kan også udfylde en kontaktformular, så vender vi tilbage med svar inden for 5 hverdage.

 

Videoer om boligstøtte

Du har fravalgt nogle cookies. Det gør, at du ikke kan se indholdet, som fx kan være en video.
Hvis du vil se indholdet skal du klikke på cookie-ikonet i nederste venstre hjørne, tilvælge alle cookie-kategorier og genindlæs siden.
Du kan til enhver tid ændre dine cookieindstillinger.

Du har fravalgt nogle cookies. Det gør, at du ikke kan se indholdet, som fx kan være en video.
Hvis du vil se indholdet skal du klikke på cookie-ikonet i nederste venstre hjørne, tilvælge alle cookie-kategorier og genindlæs siden.
Du kan til enhver tid ændre dine cookieindstillinger.