For beboere

Alle ejendomskontorer er lukket for personlige henvendelse, og der vil kun blive udført basale driftsopgaver.

Beboere kan kontakte deres ejendomskontor via appen Mig og Min Bolig, e-mail eller telefon.

Plads til alle

Rigtig mange tilbringer det meste af deres tid inden for hjemmets fire vægge i disse tider. Rigtig mange hjem danner ramme om både hjemmeskole, hjemmearbejde, hjemmegymnastik, gør-det-selv-arbejde og alt det andet, vi får tiden til at gå med – måske endda med åbne vinduer, når solen skinner.

Det betyder også, at der er en masse aktivitet, der ikke plejer at være rundt omkring i boligområderne – både hos overboer, underboer og naboer.

Derfor er det vigtigt, at vi så vidt muligt tager hensyn til hinanden.

Nogle skal sove inden en nattevagt, mens andre er i dansehumør – og vi opfordrer til at vise hensyn til hinanden, så der er plads til alle.

Mulighed for henstand med huslejen

Som følge af coronavirus-krisen er der fare for, at nogle beboere kommer i en situation, hvor de ikke kan betale deres husleje. Derfor har KAB, sammen med de enkelte boligorganisationer, taget initiativer for at hjælpe.

For at hjælpe dig, hvis du kommer i sådan en situation, tilbydes en afdragsordning. Der er mulighed for at kontakte KAB på telefon 33 63 10 00, hvor man vil blive stillet om til en medarbejder i Restanceteamet.

Digital henvendelse er ligeledes en mulighed til restance@kab-bolig.dk med oplysning om telefonnummer. Så ringer vi tilbage, så snart det er muligt.