Service og Processer

Service og Processer leverer sekretærbistand til kundecentrene, tilhørende værktøjer og processer til beboerdemokratiet og har ansvaret for KAB’s procesorganisation. Ansvaret for receptionen i KAB-Huset og betjeningen af boligsøgende og beboere via telefoner og mails er også placeret i staben. Derudover har Service og Processer ansvaret for Facilities Management i KAB-Huset.

 Marianne Vittrup, Service og proceschef

Marianne Vittrup
Service og proceschef

marvi@kab-bolig.dk
T 33 63 11 22

 

Trine Sander, Kundesekretariatschef

Trine Sander
Kundesekretariatschef

trisa@kab-bolig.dk
T 38 38 19 77

 

Annette Oxfeldt, Teamchef for KontaktteametAnnette Oxfeldt
Teamchef for Kontaktteamet

aoj@kab-bolig.dk
T 33 63 13 02

 

John Ovgaard Pedersen, Intern servicechef

John Ovgaard Pedersen
Intern servicechef

jope@kab-bolig.dk
T 33 63 10 15