KAB er organiseret i centre med en direktion, en bestyrelse og et repræsentantskab. Vi er ca. 480 medarbejdere i administrationen i KAB-Huset i København og ca. 1.070 lokalt ansatte på ejendomskontorerne i boligafdelingerne.
KAB's øverste myndighed er repræsentantskabet, hvor boligorganisationerne er medlemmer
KAB er organiseret i afdelinger, som har ansvaret for den daglige forretningsførelse og betjening af kunderne (boligorganisationer, boligafdelinger, boligsøgende og beboere)
Læs KAB's virksomhedsstrategi Fælles Værdi
Læs KAB-Fællesskabets klimarapport for 2024
KAB er en kundeejet virksomhed, grundlagt i 1920 i København med det formål at løse problemet med boligmanglen.
Hver boligorganisation i KAB-Fællesskabet udgør et kundecenter, som ledes af en kundechef. Der er 31 almene kundecentre og et kundecenter for specialkunder.
Engelske havebyer og eksperimenterende højhuse, dominerende direktører og beskyldninger om nazisympati, krise og demokrati. KAB fejrede i 2020 100 års jubilæum. Dyk ned i 100 års fantastiske historier lige her - i ord, billeder og video.
KAB tilbyder en lokal kundechefmodel, som sikrer nærvær i relationen til den enkelte kunde