Fra venstre: Susanne Ernsten, Kundechef i Gentofte Ejendomsselskab og Ole Lund Petersen, formand for Gentofte Ejendomsselskab.

Kundeservice med nærvær

KAB tilbyder en lokal kundechefmodel, som sikrer nærvær i relationen til den enkelte kunde

Den lokale kundechef har base i boligorganisationen og varetager den administrative, lokale ledelse. Det betyder, at kundechefen har fingeren på den lokale puls og hånd i hanke med den daglige drift. Kundechefen er også bindeled til de øvrige afdelinger og den faglige ekspertise i KAB-Huset.

Lokal kundechef i Gentofte

Mød den lokale kundechef og formanden for Gentofte Ejendomsselskab som fortæller om deres tætte samarbejde.

 

Det nære team og det store team

Kunder i KAB-Fællesskabet kan trække på såvel det nære team som det store team.

Det nære team omkring en boligorganisation er ledet af den lokalt placerede kundechef og består af medarbejdere inden for områderne økonomi, sekretærer og servicemedarbejdere.

Bag det nære team står det store team af specialister klar til at yde en professionel support. Det gælder alle de områder, som er så vigtige for den enkelte boligorganisation – og for den enkelte beboer, fx jura, husleje, byggeri og energi. Yderligere har afdelingen Driftssupport fuldt fokus på at hjælpe og støtte arbejdet på ejendomskontorerne.

Lokal kundechef i Arresø

Mød den lokale kundechef og formanden for Arresø Boligselskab som fortæller om deres tætte samarbejde. 

 

Andre kundeservicemodeller

I KAB-Fællesskabet er der plads til forskellighed, og vi har mulighed for at sammensætte andre modeller for kundeservice alt efter kundernes ønsker.

Fx har de største boligorganisationer i KAB-Fællesskabet boliger fordelt over et større geografisk område. Her sikres det lokale nærvær via ejendomsledere eller driftschefer – og kundechefen koordinerer og har det overordnede kundeansvar.