Hos KAB modtager vi kun elektroniske fakturaer fra leverandører sendt til EAN-nummer 5790000435784. Vi betaler ikke fakturaer sendt på papir eller e-mail.
Du har 2 muligheder, når du skal sende en faktura til KAB.
Du kan anvende en portalløsning som fxwww.nemportal.dk/kab eller www.virk.dk, eller du kan sende en printet faktura til et indscannings-bureau som fx DataScanning.
Din faktura skal indeholde følgende oplysninger, som du kan finde på rekvisitionen:
Eller
Eller
Vær opmærksom på, at vi forbeholder os ret til at afvise fakturaen, hvis ovenstående informationer ikke står på den elektroniske faktura.
Hvis din faktura bliver afvist, får du besked via e-mail.
Vores betalingsbetingelser er fakturadato + 30 dage.
I forbindelse med byggeri kan der være andre betalingsbetingelser.
Fra den 12. april 2023 skal alle nye leverandører godkendes af KAB Indkøb, før der kan sendes en faktura. En forudsætning for at blive godkendt er bl.a., at man lever op til KAB’s leverandørbetingelser.
Læs betingelserne under ”Dokumenter” her på siden.
Ejendomskontoret, hvis I mangler oplysninger vedr. rekvisitionsnummer og afdelingsnummer eller hvis I skal sende en faktura, der vedrører driften i en af vores afdelinger. Se ejendomskontorer
Øvrig kontakt kan ske til KAB´s kreditorafdeling på post-kreditor@kab-bolig.dk. Det er også dem, I skal kontakte, hvis I mangler betaling for en faktura.
KAB
Enghavevej 81
2450 København SV
CVR: 56815910
EAN: 5790000435784