Send en faktura til KAB

Hos KAB modtager vi kun elektroniske fakturaer fra leverandører sendt til EAN-nummer 5790000435784. Vi betaler dermed ikke fakturaer sendt på papir eller e-mail.

Du har 2 muligheder, når du skal sende en faktura til KAB.

Du kan anvende en portalløsning som fxwww.nemportal.dk/kab eller www.virk.dk, eller du kan sende en printet faktura til et indscannings-bureau som fx DataScanning.

Din faktura skal indeholde

Din faktura skal indeholde følgende oplysninger, som du kan finde på rekvisitionen:

  • Rekvisitionsnummer. Ved fremsendelse af elektronisk faktura, skal der stå et ”R” foran rekvisitionsnummeret. 

Eller

  • Afdelingsnummer. Ved fremsendelse af elektronisk faktura, skal der stå et ”F” foran afdelingsnummeret (4-6 ciffer). 

Eller

  • Byggesagsnummer. Ved fremsendelse af elektronisk faktura, skal der stå et ”S” foran byggesagsnummeret.
     
  • KAB's reference (hvem er bestiller) 

Oplysninger om din virksomhed:

  • Betalingsoplysninger: FIK linje eller registrerings- og bankkontonummer
  • E-mail til virksomhed eller kontaktperson
  • CVR-nummer
  • Virksomhedsoplysninger (navn, adresse m.m.)

Vær opmærksom på, at vi forbeholder os ret til at afvise fakturaen, hvis ovenstående informationer ikke står på den elektroniske faktura.

Hvis din faktura bliver afvist, får du besked via e-mail.

Betalingsbetingelser

Vores betalingsbetingelser er fakturadato + 30 dage.

I forbindelse med byggeri kan der være andre betalingsbetingelser.

Kontakt

Ejendomskontoret, hvis I mangler oplysninger vedr. rekvisitionsnummer og afdelingsnummer eller hvis I skal sende en faktura, der vedrører driften i en af vores afdelinger. Se ejendomskontorer

Øvrig kontakt kan ske til KAB´s kreditorafdeling på post-kreditor@kab-bolig.dk. Det er også dem, I skal kontakte, hvis I mangler betaling for en faktura.

KAB
Vester Voldgade 17
1552 København V
CVR: 56815910
EAN: 5790000435784

Denne hjemmeside bruger cookies. Fortsat brug tolkes som accept