Send en faktura til KAB

I KAB modtager vi kun e-fakturaer i OIOUBL-format sendt til vores EAN-nummer

Krav til e-fakturering

For at vi kan ekspedere din faktura rettidigt, skal følgende være angivet:

  • EAN-nummer
  • KAB’s reference (hvem er bestiller)
  • Fakturareference: Rekvisitionsnummer, afdelingsnummer eller byggesagsnummer
  • Dato for bestilling
  • Leveringsadresse

Angiv fakturareference
Rekvisitionsnummer:
Der skal stå et ”R” foran rekvisitionsnummeret (12-14 ciffer).
Afdelingsnummer: Der stå et ”F” foran afdelingsnummeret (4-6 ciffer).
Byggesagsnummer: Der skal stå et ”S” foran byggesagsnummeret (6-13 ciffer).

Krav til sigende varelinebeskrivelse og udspecificering af ydelser

  • Fyldestgørende beskrivelse af hvad der er leveret.
  • Varenavn
  • Varenummer
  • Antal
  • Produktets UNSPSC kode (så detaljeret som muligt)
  • UNSPSC Finder (gs1.dk)
  • Oplysning om produktets eventuelle certificeringer (FSC-mærke, Svanemærke, Nøglehulsmærke eller lignende)

Betalingsbetingelser

Vores betalingsbetingelser er fakturadato + 30 dage. I forbindelse med byggeri kan der være andre betalingsbetingelser.

Ny leverandør

Fra den 12. april 2023 skal alle nye leverandører godkendes af KAB Indkøb, før der kan sendes en faktura. Det er op til bestilleren fra KAB at sikre, at leverandøren er oprettet i systemet inden bestillingen foretages.

En forudsætning for at blive godkendt er bl.a., at man lever op til KAB’s leverandørbetingelser.

Kontakt

Ejendomskontoret: For oplysninger vedrørende rekvisitionsnummer og afdelingsnummer eller faktura, der vedrører driften i en boligafdeling.

Øvrig kontakt: KAB´s kreditorafdeling på post-kreditor@kab-bolig.dk (kontakt ved manglende betaling for en faktura).

KAB
Enghavevej 81
2450 København SV
CVR: 56815910
EAN: 5790000435784